Моделювання напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів, відновлених за технологією холодного ресайклінгу
No Thumbnail Available
Date
2017-04-26
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Дубик О.М. Моделювання напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів, відновлених за технологією холодного ресайклінгу. – На правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.11 – автомобільні шляхи та аеродроми. – Національний авіаці-
йний університет МОН України. – Київ, 2017 р.
Дисертація присвячена моделюванню напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів, відновлених за технологією холодного ресайклінгу.
Удосконалена математична модель загального процесу нелінійного деформування конструкцій нежорстких дорожніх одягів при врахуванні граничного стану рівноваги ґрунтового півпростору, а також фізичної та геометричної не- лінійності.
Удосконалений алгоритм та розроблений пакет автоматизованих програм для обчислення напружень, переміщень і деформацій в елементах конструкцій нежорстких дорожніх одягів при взаємодії з однорідною та неоднорідною ґрунтовими основами.
Створені просторові розрахункові скінченно-елементні моделі та проведений розширений чисельний експеримент і аналіз напружено-деформованого стану відно-
влених нежорстких дорожніх одягів для двох ділянок автомобільних доріг.
Встановлено ступінь впливу параметрів відновленої дорожньої конструкції (товщини і впливу зміни відсоткового відношення вмісту органічного і мінерального в’яжучого у складі регенерованого шару) на її напружено-деформований стан.
Проведено дослідження розвитку і поширення залишкових деформацій в шарах дорожнього одягу нежорсткого типу після виконання холодного ресайклінгу.
Description
Keywords
напружено-деформований стан