Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26466
Назва: Роль сімейного виховання у дошкільному віці
Інші назви: The Role of Family Upbringing of Preschool Age
Роль семейного воспитания в дошкольном возрасте
Автори: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Ключові слова: Сімейне виховання, дошкільний вік, сім ’я, традиції, освіта.
Family education, preschool age, family, tradition, education.
Семейное воспитание, дошкольный возраст, семья, традиции, образование.
Дата публікації: 1-лют-2013
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: Кучай О. Роль сімейного виховання у дошкільному віці / О. В. Кучай // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки. Випуск № 3(256). – 2013. – С. 61-63.
Серія/номер: Педагогічні науки;3(256).2013
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сім ’я як невід’ємний компонент соціальної структури суспільства. Найголовніше місце батьки займають у становленні образу сім’ї дошкільників. Діти наслідують батьківську форму поведінки у сім ’ї, підсвідомі реакції, різноманітні позитивні чи негативні звички, значущі особливості подружніх стосунків. Тому вивчення особливостей дитячо-батьківських стосунків та визначення на їх основі факторів розвитку образу сім ’ї у дітей дошкільного віку є надзвичайно важливим.
The article considers the family as an integral component of social structure. The most important thing parents take place in the formation of the image of the family preschooler. Children imitate parental behavior in the form of family subconscious reaction, various positive or negative habits, significant features of marital relationship. Therefore, the study of child-parent relationship and determine based on these factors in the development of the image of the family in preschool children is extremely important. Theory and practice of family life education today are at a qualitatively new level of development, characterized by renewed paradigm of education, ethnicizing its content, which is a major factor in the transformation of modern society is the system of ethnic traditions. Family gives a sense of stability and security of childhood, we sneaked through his adult life and pass on to our children and so from generation to generation, filled with wisdom and experience. Therefore, the tradition - is the foundation of a strong unitedfamily, which is the future.
В статье рассматривается семья как неотъемлемый компонент социальной структуры общества. Главное место родители занимают в становлении образа семьи дошкольников. Дети подражают родительскую форму поведения в семье, підсвідомі реакции, разнообразные положительные или отрицательные привычки, значимые особенности супружеских отношений. Поэтому изучение особенностей детско-родительских отношений и определение на их основе факторов развития образа семьи у детей дошкольного возраста является чрезвычайно важным.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26466
ISSN: 2076-586X
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3(256)2013.pdfОсновна стаття162.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.