Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26453
Назва: Програми лояльності – фактор успішності
Інші назви: Программы лояльности – фактор успешности
Loyalty program is the factor of success
Автори: Федорченко, Світлана Володимирівна
Федорченко, Светлана Владимировна
Fedorchenko, Svitlana
Шевченко, Ольга Ромуальдівна
Шевченко, Ольга Ромуальдовна
Shevchenko, Olga
Ключові слова: Програма лояльності, аеропорт, клієнт, споживач, послуга
Программа лояльности, потребитель, клиент, аэропорт, услуга
Loyalty program; airport; client; customer; service
Дата публікації: 20-сер-2012
Видавництво: Херсонський державний університет, м. Херсон, Україна
Бібліографічний опис: Федорченко С.В. Програма лояльності – фактор успішності /Шевченко О.Р., Федорченко С.В.//Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2012. – Вип. № 5. – Ч. 3: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами). – С.119-120
Серія/номер: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами);
Экономические науки (Экономика и управление предприятиями);
Короткий огляд (реферат): Розглянуто чинники, що впливають на поведінку споживачів. Найважливішими серед них є рівень цін, якість та сервіс обслуговування. Визначено, що найбільш цінними активами підприємств, які працюють в сфері послуг, є клієнти. Задачі оптимізації взаємостосунків з клієнтами вирішуються за рахунок застосування програм лояльності, метою яких є як залучення нових клієнтів, так і довгострокові взаємостосунки з споживачами
Рассмотрены факторы, влияющие на поведение потребителей, важнейшими из которых являются уровень цен, качество и сервис обслуживания. Определено, что наиболее ценные активы предприятий, работающих в сфере услуг, клиенты. Задачи оптимизации взаимоотношений с клиентами решаются за счет применения программ лояльности, целью которых является как привлечение новых клиентов, так и долгосрочные взаимоотношения с потребителями
The factors, which impact the behavior of users, are discussed, the most important are the following: prices, quality and service. It is defined that the most valuable assets of enterprises, working in the field of service are the clients. The problems of optimization of the relationship with clients are solved by the way of using the loyalty program. The aim of these programs is both attraction of the new clients and long-term relationship with customers
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26453
ISSN: 2307-8030
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
науковий вісник.pdfОсновна стаття283.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.