Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26323
Title: Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні ро-звитком академічної обдарованості
Other Titles: Разработка структурной модели системно-информационной квалиметрии в управлении развитием академической одаренности
Development of structural model system of quality control and information management in the development of academic talent
Authors: Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич
Reva, Oleksii
Камишин, Володимир Вікторович
Камышин, Владимир Викторович
Kamyshyn, Volodymyr
Трушковський, Костянтин Юрійович
Трушковский, Константин Юрьевич
Trushkovskyi, Konstаntyn
Keywords: Управління розвитком академічної обдарованості
Управление развитием академической одаренности
Academic giftedness development management
Issue Date: 27-Dec-2016
Publisher: Інститут обдарованої дитини 04053, м. Київ
Citation: Камишин В.В. Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні розвитком академічної обдарованості / В.В. Камишин, О.М. Рева, К.Ю. Тру-шковський // Освіта та розвиток обдарованої особистості : Щомісяч. наук.-метод. ж., К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2016. – № 12 (55). – С. 5-11. Академічне видання
Series/Report no.: Педагогіка
Педагогика
Pedagogy
Психологія
Психология
Psychology
Abstract: З позицій системного аналізу адаптована кваліметрічна методологія управління розвитком академічної обдарованості учнів. Обгрунтовано, що такими показниками є основні домінанти прийняття рішень, що характеризують мотивацію на досягнення ус-піха / уникнення невдач, рівень домагань як головний системоутворюючий чинник осо-бистості, який найкращим чином характеризує її самооцінку, системи переваг, нечіткі моделі оцінки рівнів знань і пропусків занять. Спираючись на ці показники, запропоно-вана структурна модель управління процесом розвитку академічної обдарованості
С позиций системного анализа адаптирована квалиметрическая методология управления развитием академической одаренности учащихся. Обосновано, что такими показателями являются основные доминанты принятия решений, характеризующие мо-тивацию на достижение успеха/предотвращение неудач, уровень притязаний как главный системообразующий фактор личности, который наилучшим образом характеризует его самооценку, системы предпочтений, нечеткие модели оценки уровней знаний и про-пусков занятий. Опираясь на эти показатели, предложена структурная модель управ-ления процессом развития академической одаренности
Qualimetric methodology of students academic giftedness development management, which should take place considering appropriate indicators, is adapted from the standpoint of system analysis. It is proved that such indicators are the basic decision-making dominants that characterize motivation for success / failure prevention, levels of aspiration as the main system making factor of personality that describes his or her self-esteem, systems of preferences, fuzzy evaluation of educational achievements and levels of absenteeism models. The structural model of academic giftedness development management process is proposed based on the mentioned indicators
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26323
ISSN: 2309-3935
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій_2016_1.7_Reva.pdfОсновна стаття2.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.