Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25559
Назва: Підготовка вчителя початкових класів у працях польских учених
Інші назви: Initial Teacher Training in Advanced Studies of Polish Scientists
Подготовка учителя начальных классов в трудах польских ученых
Автори: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Кучай, Александр
Ключові слова: Вчитель початкових класів, освіта, польські вчені.
Teacher o f initial classes , education, Polish scientists.
Учитель начальных классов, образование, польские ученые.
Дата публікації: 28-лют-2012
Видавництво: Слов’янський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Кучай О. Підготовка вчителя початкових класів у працях польських учених / О. Кучай // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І. Сипченка]. – Спецвип 8. – Ч. ІІ. – Слов’янськ : СДПУ, 2012. – С. 218-223.
Серія/номер: Спецвипуск;8
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на підготовці вчителя початкових класів у Польщі, розглядається традиційна класифікація функцій учителя, висвітлюються думки польських учених щодо реформи польської освіти, вимог учителя початкових класів. Професійні завдання учителів обумовлені основними громадськими цілями і потребами, а також місцем і роллю школи в системі освіти, суспільстві.
The article tells about initial teacher training in Poland, examine traditional classification teacher functions, lights up the opinions of Polish scientists in relation to reform o f Polish education, requirements o f teacher of initial classes. The professional tasks of teachers are conditioned by primary public purposes and necessities, and also by a mestome and role o f school in the system of education, society.
В статье отмечается подготовка учителя начальных классов в Польше, рассматривается традиционная классификация функций учителя, освещаются мнения польских ученых относительно реформы польского образования, требований учителя начальных классов. Профессиональные задания учителей обусловлены основными общественными целями и потребностями, а также местом и ролью школы в системе образования, обществе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25559
ISSN: 2077-1827
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfОсновна стаття469.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.