Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24704
Назва: Оценка амплитуд автоколебаний передней стойки шасси
Інші назви: Оцінка амплітуд автоколивань передньої стійкі шасі
Rating oscillations amplitude if chassis front pillar
Автори: Банніков, Валерій Олександрович
Банников, Валерий Александрович
Bannikov, Valeriy
Вербицький, Володимир Григорович
Вербицкий, Владимир Григорьевич
Verbitskii, Volodymyr
Зиновьев, Евгений Янкович
Зинов‘єв, Євген Янкович
Zinoviev, Yevgeniy
Хребет, Валерій Григорович
Хребет, Валерий Григорьевич
Khrebet, Valeriy
Даниленко, Андрій Едуардович
Даниленко, Андрей Эдуардович
Danilenko, Andriy
Ключові слова: колесный модуль
колісний модуль
wheel module
Дата публікації: 8-сер-2013
Видавництво: Севастопольський національний технічний університет. Севастополь. Україна
Бібліографічний опис: Оценка амплитуд автоколебаний передней стойки шасси / [Хребет В. Г. и др.] // Вісник Сев НТУ. Збірник наукових праць. Випуск 143/2013. Серія: Машиноприладобудування та транспорт. – Севастополь, 2013. Україна. – С. 79-82.
Серія/номер: Машиноприборостроение и транспорт
Машиноприладобудування та транспорт
Mechanical Instrumentation and Transport
Короткий огляд (реферат): Анализируется устойчивость и автоколебания передней «неуправляемой» стойки, имеющей свободу поворота по двум каналам – рысканья и крена относительно продольной оси корпуса. Проведен анализ влияния характерных параметров системы на область колебательной неустойчивости и амплитуды автоколебаний; рассмотрено влияние точности аппроксимации силы увода и пяточного момента на характер автоколебаний.
Аналізується стійкість і автоколивання передньої «некерованої» стійкі, що має свободу повороту за двома каналами – рискання та крену відносно поздовжньої осі корпусу. Проведено аналіз впливу характерних параметрів системи на область коливальної нестійкості і амплітуди автоколивань; розглянуто вплив точності апроксимації сили відведення й п'яткового моменту на характер автоколивань.
The stability and shimmies of the front non-steerable pillar free to turn on two channels – the yaw and roll relative to the longitudinal axis of the body is analyzed. The analysis of the typical system parameters impact on the unstable oscillatory region and oscillation amplitude is carried out. The approximation percent influence of the slip force and heel moment on the oscillation character is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24704
ISSN: 2307-6488
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оценка амплитуд автоколебаний передней стойки шасси .pdfСтаття486.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.