Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703
Title: Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики
Other Titles: Некоторые аспекты межпредметных связей в курсе физики и математики
Some aspects of interdisciplinary connections in the course of physics and mathematics
Authors: Свентицька, Валентина Андріївна
Свентитская, Валентина Андреевна
Sventytska, Valentina
Хребет, Валерій Григорович
Хребет, Валерий Григорьевич
Khrebet, Valeriy
Муранов, Сергій Ілліч
Муранов, Сергей Ильич
Muranov, Sergiy
Keywords: Похідна функції, міжпредметні зв’язки, математика, фізика, слухачі, доуніверситетська підготовка.
Производная функции, межпредметные связи, математика, физика, слушатели, доуниверситетская подготовка.
Derivative, interdisciplinary connections, mathematics, physics, students, pre-university training.
Issue Date: 11-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики / В. А. Свентицька, В. Г. Хребет, С. І. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 168 – 180.
Abstract: У статті аналізується роль міжпредметних зв’язків у закріпленні інформації під час навчання, розглядаються особливості застосування методів диференціального числення до розв’язання прикладних задач під час підготовки майбутніх абітурієнтів до навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, наводяться приклади типових задач із фізичним змістом.
В статье анализируется роль межпредметных связей в закреплении информации во время обучения, обсуждаются возможности применения дифференциального исчисления для решения прикладных задач при подготовке будущих студентов для обучения в высших учебных заведениях, в частности, приводятся примеры типичных задач с физическим смыслом.
The article analyzes the role of interdisciplinary connections in securing information during training. It considers the features of the application of differential calculus methods in solving applied problems while preparing students for future of studying in higher education. In particular, there are examples of typical problems with physical meaning.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики.pdfМатеріали конференції2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.