Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24606
Назва: Співпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освіти
Інші назви: Сотрудничество в системе «ОУЗ -ВУЗы» как условие улучшения качества профессионального образования
Cooperation within the “Secondary School – University” System as a Condition for Improving Professional Education
Автори: Одарченко, Наталя Іванівна
Одарченко, Наталья Ивановна
Odarchenko, Natalia
Шуда, Ірина Олександрівна
Шуда, Ирина Александровна
Shuda, Iryna
Ключові слова: Довузівська підготовка, вищий навчальний заклад (ВНЗ), математична освіта, дослідницький метод, пізнавальна діяльність.
Доуниверситетская подготовка, высшее учебное заведение (ВУЗ), математическое образование, исследовательский метод, познавательная деятельность.
Pre-university training, higher education institution (HEI), mathematical education, research method, cognitive activity.
Дата публікації: 17-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Співпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освіти / Н. І. Одарченко, І. О. Шуда // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 162–165.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методи і форми роботи викладачів вищих навчальних закладів у системі «Школа – ВНЗ» довузівської підготовки учнівської молоді. Показано, що успішна співпраця університету і школи допомагає абітурієнту визначитися з професією, розкрити можливості і здібності учнів при підготовці до вступу у ВНЗ та успішної їх адаптації у вищій школі. Авторами наводяться приклади з власного досвіду викладання математичних спецкурсів у школі.
В статье рассматриваются методы и формы работы преподавателей высших учебных заведений в системе «Школа - ВУЗ» довузовской подготовки учащейся молодежи. Показано, что успешное сотрудничество университета и школы помогает абитуриенту определиться с профессией, раскрыть возможности и способности учащихся при подготовке к поступлению в ВУЗ и успешной их адаптации в высшей школе. Авторами приводятся примеры из собственного опыта преподавания математических спецкурсов в школе.
The article considers methods and forms of university teachers’ activities in the collaboration between School and University in the pre-university training of pupils’ youth. It is shown that effective cooperation between university and school helps senior pupils to choose the right profession, to discover pupils’ opportunities and abilities in the course of their pre-university training and further successful adaptation to university. The authors present examples of their own experience of teaching special courses of mathematics in a secondary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24606
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Співпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освіти.pdfМатеріали конференції1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.