Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604
Назва: Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освіти
Інші назви: Реализация компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в системе непрерывного образования
An Implementation of the Competence-Based Approach to Teaching Biology and Ecology of the System of Continuing Education
Автори: Казмірчук, Юлія Владиславівна
Казмирчук, Юлия Владиславовна
Kazmirchuk, Yulia
Ключові слова: Біологічна компетентність, комунікативна компетенція, когнітивні методи, стратегії, інтерактивні методи, неперервна освіта.
Биологическая компетентность, коммуникативная компетенция, когнитивные методы, стратегии, интерактивные методы, непрерывное образование.
Biological competence, communicative competence, cognitive methods, strategies, interactive methods, continuous education.
Дата публікації: 17-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Казмірчук Ю. В. Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освіти / Ю. В. Казмірчук // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 103–105.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються переваги компетентнісного підходу до викладання біології та екології в загальноосвітніх навчальних закладах. Компетентнісний підхід, спрямований на високоякісний кінцевий результат, дозволяє максимально удосконалити навчальний процес в системі неперервної освіти. Зміна пріоритетів сучасної освіти вимагає послідовного впровадження компетентнісної освіти в навчально-виховний процес.
В статье рассматриваются преимущества компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в общеобразовательных учебных заведениях. Компетентностный подход, направленный на высококачественный конечный результат, позволяет максимально усовершенствовать учебный процесс в системе непрерывного образования. Изменение приоритетов современного образования требует последовательного внедрения компетентностной образования в учебно-воспитательный процесс.
The article deals with the advantages of competence-based approach in teaching Biology and Ecology in secondary schools. The competence-based approach, aimed at a high-quality end-point result, provides an opportunity to maximally improve the educational process in the system of continuous education. The change of up-to-date priorities in education requires successive introduction of competence-based teaching in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.