Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24573
Назва: Проблема профільного навчання у вітчизняній науці та практиці
Інші назви: Проблема профильного обучения в отечественной науке и практике
The Problem of Specialized Education in Domestic Science and Practice
Автори: Лазаренко, Наталія Леонідівна
Лазаренко, Наталья Леонидовна
Lazarenko, Nataliya
Ключові слова: Профільне навчання, диференціація, індивідуалізація, професійне навчання, доуніверситетська підготовка, альтернативна освіта.
Профильное обучение, дифференциация, индивидуализация, профессиональное обучение, доуниверситетская подготовка, альтернативное образование.
Specialized instruction, differentiation, individualization, professional training, pre-university training, alternative education.
Дата публікації: 17-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Лазаренко Н. Л. Проблема профільного навчання у вітчизняній науці та практиці / Н. Л. Лазаренко // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 135–139.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему профільного навчання у вітчизняній педагогічній науці та практиці. Визначено, що основу ефективної організації профільного навчання складає оптимальна побудова та успішна реалізація індивідуальних освітніх траєкторій.
В статье проанализирована проблема профильного обучения в отечественной педагогической науке и практике. Определено, что основу эффективной организации профильного обучения составляет оптимальное построение и успешная реализация индивидуальных образовательных траекторий.
The problem of specialized instruction in the Ukrainian education system is analyzed in the article. It is determined that effective organization of specialized instruction depends on an optimal structure and successful implementation of individual approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24573
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема профільного навчання у вітчизняній науці та практиці.pdfМатеріали конференції 1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.