Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24557
Назва: Особливості профорієнтаційної роботи в школі
Інші назви: Особенности профориентационной работы в школе
Some Features of Career Guidance Activities at School
Автори: Гагола, Оксана Іванівна
Гагола, Оксана Ивановна
Hahola, Oksana
Ключові слова: Профорієнтаційна робота, професійний інтерес, професійна орієнтація, профпідготовка, доуніверситетська підготовка.
Профориентационная работа, профессиональный интерес, профессиональная ориентация, профподготовка, доуниверситетская подготовка.
Career-guidance work, professional interest, career guidance, professional training, pre-university training.
Дата публікації: 17-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Гагола О. І. Особливості профорієнтаційної роботи в школі / О. І. Гагола // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 44–47.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз особливостей профорієнтаційної роботи в системі доуніверситетської підготовки. З’ясовано окремі характеристики старшого шкільного віку, що впливають на формування стійкого професійного інтересу учнів. Розглянуто психологічні особливості старшокласників та залежність вибору професії від них. Подано результати опитування старшокласників щодо оцінки потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів.
В статье представлен анализ особенностей профориентационной работы в системе довузовской подготовки. Выяснено отдельные характеристики старшего школьного возраста, которые влияют на формирование устойчивого профессионального интереса учащихся. Рассмотрены психологические особенности старшеклассников и зависимость выбора профессии от них. Представлены результаты опроса старшеклассников по оценке потенциала выпускников средней школы как ресурса модернизационных процессов.
The article analyzes some peculiar features of career-guidance work in the system of pre-university training. Some characteristics of the high school age that affect the formation of students’ stable professional interest are established in the paper. The psychological characteristics of high school students are considered and the dependence of career choice on them is shown. The paper also presents the results of a survey to assess the potential of high school students as a resource modernization processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24557
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості профорієнтаційної роботи в школі.pdfМатеріали конференції1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.