Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24543
Назва: Мотивація творчих здібностей учнів як умова реалізації ідей сучасного навчання
Інші назви: Мотивация творческих способностей учащихся как условие реализации идей современного обучения
Motivation Students’ Creative Abilities as a Condition for the Realization of Modern Teaching Ideas
Автори: Оржехівська, Аліна Михайлівна
Оржеховская, Алина Михайловна
Orzhehivska, Alina
Ключові слова: Мотивація, система мотивів, пізнавальні мотиви, навчально-пізнавальні мотиви, творче мислення, методи навчання, рефлексія, критичне мислення, творча особистість.
Мотивация, система мотивов, познавательные мотивы, учебно-познавательные мотивы, творческое мышление, методы обучения, рефлексия, критическое мышление, творческая личность.
Motivation, system of motives, cognitive motives, educational motives, creative thinking, teaching methods, reflection, critical thinking, creative individual.
Дата публікації: 17-лют-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Оржехівська А. М. Мотивація творчих здібностей учнів як умова реалізації ідей сучасного навчання / А. М. Оржехівська // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 155–159.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст поняття «мотивація», охарактеризовано основні чинники, що стимулюють учнів до навчання. Розглянуто сутність пізнавальних і навчально-пізнавальних мотивів, методи критичного мислення та формування творчої особистості. Визначено рефлексію як інструмент критичного мислення.
В статье раскрыто содержание понятия «мотивация», охарактеризованы основные факторы, стимулирующие учащихся к обучению. Рассмотрены сущность познавательных и учебно-познавательных мотивов, методы критического мышления и формирования личности. Определено рефлексию как инструмент критического мышления.
The concept of motivation is explained and the main factors that encourage pupils to learn are described. The essence of cognitive and educational motives as well as critical thinking methods and creative individual formation methods has been explained. The concept of reflection is presented as a critical thinking tool.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24543
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація творчих здібностей учнів як умова реалізації ідей сучасного навчання.pdfМатеріали конференції1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.