Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24520
Название: Формування креативного підходу при викладанні української літератури в умовах середньої школи
Другие названия: Формирование креативного подхода при преподавании украинской литературы в условиях средней школы
Formation of a Creative Approach to Teaching Ukrainian Literature in Secondary School
Авторы: Харицька, Лариса Іванівна
Харицкая, Лариса Ивановна
Harytska, Larysa
Ключевые слова: Креативність, учень, вчитель, творча особистість, українська література, середня школа.
Креативность, ученик, учитель, творческая личность, украинская литература, средняя школа.
Сreativity, pupil, teacher, creative personality, Ukrainian literature, secondary school.
Дата публикации: 17-фев-2016
Издательство: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Библиографическое описание: Харицька Л. І. Формування креативного підходу при викладанні української літератури в умовах середньої школи / Л. І. Харицька // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 204–218.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито та охарактеризовано поняття креативності в контексті викладання української літератури в умовах сучасної середньої школи. Окреслено основні напрямки роботи вчителя щодо формування творчої особистості учня. Визначено основні завдання та роль вчителя у вирішенні означеної проблеми.
В статье раскрыто и охарактеризовано понятие креативности в контексте преподавания украинской литературы в условиях современной средней школы. Определены основные направления работы учителя по формированию творческой личности ученика. Определены основные задачи и роль учителя в решении этой проблемы.
The concept of creativity is presented and described in the context of teaching Ukrainian literature in today’s secondary school. The main trends of the teacher’s activities aimed to form a pupil as a creative personality are established. The main tasks in solving the problem mentioned above as well as the role of the teacher in it are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24520
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування креативного підходу при викладанні укр. літ. в умовах середньої школи.pdfМатеріали конференції2.9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.