English for Technical University Teachers

Abstract

Посібник містить матеріали оригінальних англомовних видань за тематикою: англійська мова професійного призначення, ідіоматична англійська, британський і американський варіанти англійської мови, академічна діяльність, система освіти у провідних країнах світу, особливості «хай-тек» термінології, а також вправи різного характеру: аналітичні, тренувальні, творчі, лексичні. До кожного тематичного блоку подано словник, що значно полегшує переклад текстів. Призначений для викладачів, що працюють за програмою англомовного проекту, може бути використаний усіма бажаючими поглибити знання англійської мови.
Пособие содержит материалы оригинальных англоязычных изданий по тематике: английский язык профессионального назначения, идиоматический английский, британский и американский варианты английского языка, академическая деятельность, система образования в ведущих странах мира, особенности «хай-тек» терминологии, а также упражнения разного характера: аналитические, тренировочные, творческие, лексические. К каждому тематическому блоку подается словарь, что значительно облегчает перевод текстов. Предназначено для преподавателей, работающих по программе англоязычного проекта, может быть использовано всеми желающими углубить знания английского языка.

Description

Keywords

Навчальна діяльність, стратегія навчання, стиль викладання, неформальне спілкування, процес абстрагування, розвивати цікавість, роль мови у мисленні, освітній процес, професійна мобільність, методи навчання, візуальне представлення, вводити нову термінологію., Учебная деятельность, стратегия обучения, стиль преподавания, неформальное общение, процесс абстрагирования, развивать любознательность, роль языка в мышлении, образовательный процесс, профессиональная мобильность, методы обучения, визуальное представление, вводить новую терминологию.

Citation

English for Technical University Teachers : [навч. посіб.] / О. М. Акмалдінова, О. Є. Бугайов, М. В. Карпенко, І. В. Виноградова, С. І. Ткаченко, С. О. Юрченко. – К. : НАУ, 2005. – 252 с.