Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24352
Название: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОВОГО УПРАВЛІННЯ У МІДНАРОДНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
Авторы: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключевые слова: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОВОГО УПРАВЛІННЯ У МІДНАРОДНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
Дата публикации: 2011
Издательство: НАУ
Краткий осмотр (реферат): В статті сформовані основні стратегії цінового управління конкурентним середовищем міжнародного бізнес-простору у різних галузях світового господарства з урахуванням їх особливостей як складової маркетингової підприємницької безпеки міжнародного рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24352
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ильенко статья.docxФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОВОГО УПРАВЛІННЯ У МІДНАРОДНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ 37.91 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.