Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24190
Назва: | Принципи доуніверситетської підготовки слухачів до навчання у вищій школі |
Інші назви: | Принципы довузовской подготовки слушателей к обучению в высшей школе Principles of pre-university training for further studies of the trainees at a higher educational institution |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Ключові слова: | Принципи, доуніверситетська підготовка, підготовка з фізики і математики, слухач, вищий технічний навчальний заклад. Принципы, довузовская подготовка, подготовка по физике и математике, слушатель, высшее техническое учебное заведение. Рrinciple, pre-university training, training in physics and mathematics, trainee, technical university. |
Дата публікації: | 28-кві-2016 |
Видавництво: | Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Принципи доуніверситетської підготовки слухачів до навчання у вищій школі / Н. П. Муранова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. праць. – К. : Ін-т обдарованої дитини НАПН України , 2016. – Вип. 1 (16). – С. 11–16. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено дві групи принципів доуніверситетської підготовки слухачів з фізики і математики до навчання у вищому технічному навчальному закладі, а саме: загальнометодологічні принципи і конкретно-наукові – поділені на три підгрупи (спеціальні, педагогічні й функціональні). В статье выделены две группы принципов довузовской подготовки слушателей по физике и математике для обучения в высшем техническом учебном заведении, а именно: общеметодологические принципы и конкретно-научные – разделены на три подгруппы (специальные, педагогические и функциональные). The paper points out two groups of principles of pre-university training in physics and mathematics for further studies of the trainees at a technical university, namely, general methodological principles and concrete scientific principles, the latter being divided into three subgroups: special, pedagogical, and functional. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24190 |
ISSN: | 2413-4139 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи ДП слух да навч у ВШ.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 4.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.