Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24135
Назва: | Фактори вибору професії в процесі фізико-математичної підготовки старшокласників в Інституті доуніверситетської підготовки |
Інші назви: | Факторы выбора профессии в процессе физико-математической подготовки старшеклассников в Институте довузовской подготовки |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна |
Ключові слова: | Мотивація, фізико-математична підготовка, старшокласники, доуніверситетська підготовка, навчальна успішність, фактори вибору професії, профорієнтаційна робота. Мотивация, физико-математическая подготовка, старшеклассники, довузовская подготовка, учебная успеваемость, факторы выбора профессии, профориентационная работа. |
Дата публікації: | 13-бер-2013 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Фактори вибору професії в процесі фізико-математичної підготовки старшокласників в Інституті доуніверситетської підготовки (ІДП) / Н. П. Муранова // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України : Міжнар. наук. практ. конф., 21–22 бер. 2013 р., м. Київ : матер. конф. / за заг. ред. Е. В. Лузік, О. М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2013. – С. 67–68. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено критерії сформованості мотиваційного компонента, що визначають рівень спрямованості учнівської молоді до поглибленого вивчення фізико-математичних дисциплін. Охарактеризовано мотивацію до вивчення фізики і математики в процесі доуніверситетської підготовки старшокласників як сукупність факторів високої навчальної успішності, що визначає успішний вступ до ВНЗ на технічні спеціальності та подальше успішне навчання. Сформульовано фактори вибору професії в доуніверситетській системі освіти, що сприяють свідомому вибору майбутньої професійної діяльності учнів. Определены критерии формирования мотивационного компонента, которые определяют уровень направленности молодежи к углубленному изучению физико-математических дисциплин. Охарактеризовано мотивацию к изучению физики и математики в процессе довузовской подготовки старшеклассников как совокупность факторов высокой учебной успеваемости, что определяет успешное поступление в вузы на технические специальности и дальнейшее успешное обучение. Сформулированы факторы выбора профессии в довузовской системе образования, что способствуют осознанному выбору будущей профессиональной деятельности учащихся. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24135 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фактори вибору професії в процесі ФМпс в ІДП.pdf | Муранова Н. П. Матеріали конференції | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.