Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24124
Назва: Шляхи активізації пізнавальної діяльності слухачів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовки
Інші назви: Пути активизации познавательной деятельности слушателей на занятиях по математике в системе довузовской подготовки
Ways of Intensifying the Cognitive Activity of Trainees When Studying Mathematics in the System of Pre-University Training
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Нестеренко, Любов Іванівна
Нестеренко, Любовь Ивановна
Nesterenko, Liubov
Муранов, Олександр Сергійович
Муранов, Олександр Сергеевич
Muranov, Oleksandr
Ключові слова: Доуніверситетська підготовка, підготовчі курси, навчальна діяльність, активізація пізнавальної діяльності, проблемне навчання, принципи, методична система, вищий навчальний заклад.
Довузовская подготовка, подготовительные курсы, учебная деятельность, активизация познавательной деятельности, проблемное обучение, принципы, методическая система, высшее учебное заведение.
Pre-university training, preparation courses, educational activities, cognitive activity intensification, problem-driven learning, principles, methodological system, higher educational institution.
Дата публікації: 17-лют-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Шляхи активізації пізнавальної діяльності слухачів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовки / Н. П. Муранова, Л. І. Нестеренко, О. С. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 142–149.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі активізації пізнавальної діяльності слухачів підготовчих курсів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовки. Особливу увагу приділено методам активного навчання, що стимулюють пізнавальну діяльність слухачів у процесі навчання. Визначено роль методичної системи у взаємозв’язку «загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад».
Статья посвящена актуальной проблеме активизации познавательной деятельности слушателей подготовительных курсов на занятиях по математике в системе довузовской подготовки. Особое внимание уделено методам активного обучения, стимулирующих познавательную деятельность слушателей в процессе обучения. Определена роль методической системы во взаимосвязи «общеобразовательное учебное заведение – довузовская подготовки – высшее учебное заведение».
Статья посвящена актуальной проблеме активизации познавательной деятельности слушателей подготовительных курсов на занятиях по математике в системе довузовской подготовки. Особое внимание уделено методам активного обучения, стимулирующих познавательную деятельность слушателей в процессе обучения. Определена роль методической системы во взаимосвязи «общеобразовательное учебное заведение – довузовская подготовки – высшее учебное заведение».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24124
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шляхи активізації пізнавальної діяльності слухачів на заннятях з матем. в систеті ДП.pdfМатеріали конференції1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.