Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24075
Назва: Концепция научно-методического обеспечения физико-математической допрофессиональной подготовки старшеклассников в доуниверситетской системе
Інші назви: Концепція науково-методичного забезпечення фізико-математичної допрофесійної підготовки старшокласників в доуніверситетській системі
A Concept of Methodological Support of Pre-Professional Physico-Mathematical Training of Senior Pupils in the Pre-University System
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Компетентностный, задачный, деятельностный подход, преемственность, компетенции, допрофессиональные учебные задачи.
Компетентнісний, задачний, діяльнісний підхід, спадкоємність, компетенції, допрофесійні навчальні задачі.
Сompetence-based, task-based, action approach, continuity, competences, pre-professional training tasks.
Дата публікації: 22-кві-2013
Видавництво: Тольяттинский государственный университет, Россия
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Концепция научно-методического обеспечения физико-математической допрофессиональной подготовки старшеклассников в доуниверситетской системе / Н. П. Муранова // Вектор науки Тольяттинского государственного университета : ежеквартал. науч. журн. ; № 1 (12). – Тольятти : Изд во Тольят. гос. ун та, 2013. – С. 154–158.
Короткий огляд (реферат): Изложена концепция научно-методического обеспечения допрофессиональной подготовки старшеклассников в доуниверситетской системе, научную основу которой составляют компетентностный, задачный, деятельностный подходы и принципы. Выделены семь компетенций для физико-математической подготовки старшеклассников в доуниверситетской системе, выявлены четыре основных типа учебных задач, система их реализации.
У статті представлено концепцію науково-методичного забезпечення допрофесійної підготовки старшокласників в доуніверситетській системі, наукову основу якої складають компетентнісний, задачний, діяльнісний підходи і принципи. Виділено сім компетенцій для фізико-математичної підготовки старшокласників в доуніверситетській системі, виявлено чотири основні типи навчальних завдань, систему їх реалізації. Обґрунтовано методичну модель фізико-математичної підготовки старшокласників в доуніверситетській системі.
The article presents a concept of methodological support of pre-professional education of senior pupils in the pre-university system, the scientific basis of which relies on the competence-based, task-based, and action approaches and principles. Seven competences have been defined for physico-mathematical training of senior pupils in the pre-university system. Four major types of training tasks as well as a system of their realization have been established. The methodological model of physico-mathematical training of senior pupils in the pre-university system has been grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24075
ISSN: 1561-6886
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концепция НМО ФМ ДПс в доуниверситетской системе.pdfМуранова Н. П. Основна стаття1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.