Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23976
Title: | Формування мотивації до вивчення фізики і математики в процесі підготовки до навчання в технічному університеті |
Other Titles: | Формирование мотивации к изучению физики и математики в процессе подготовки к обучению в техническом университете Shaping Motivation to Study Physics and Mathematics in the Course Training for Entering an Engineering University |
Authors: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Keywords: | Мотивація, доуніверситетська підготовка, старшокласники, фізико-математична підготовка. Мотивация, доуніверситетська подготовка, старшеклассники, физико-математическая подготовка. Motivation, pre-university training, senior pupils, physico-mathematical training. |
Issue Date: | 29-May-2012 |
Publisher: | ТОВ "Інформаційні системи", м. Київ, Україна |
Citation: | Муранова Н. П. Формування мотивації до вивчення фізики і математики у процесі підготовки до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. праць ; вип. 7 / І. С. Волощук [та ін.]. – К. : Ін т обдарованої дитини, 2012. – С. 238–245. |
Abstract: | У статті представлено результати опитування старшокласників щодо мотивів вибору подальшого професійного навчання у системі вищої освіти; проаналізовано сутність основних факторів мотивації (батьківські установки, Я-концепція, індивідуальні особливості та практичні міркування) та визначено їх системний характер. В статье представлены результаты опроса старшеклассников по мотивам выбора дальнейшего профессионального обучения в системе высшего образования; проанализирована сущность основных факторов мотивации (родительские установки, «Я-концепция», индивидуальные особенности и практические соображения) и определен их системный характер. The paper presents findings of a senior pupils’ survey regarding their motives for further professional training in the system of higher education. The essence of the basic motivation factors (parents’ directions, self-concept, individual peculiarities, and practical reasoning) has been analyzed and their systemic character has been defined. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23976 |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування мотив. до вивч. фм у процесі підг. до навч. у тех.університеті.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 4.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.