Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23976
Назва: | Формування мотивації до вивчення фізики і математики в процесі підготовки до навчання в технічному університеті |
Інші назви: | Формирование мотивации к изучению физики и математики в процессе подготовки к обучению в техническом университете Shaping Motivation to Study Physics and Mathematics in the Course Training for Entering an Engineering University |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Ключові слова: | Мотивація, доуніверситетська підготовка, старшокласники, фізико-математична підготовка. Мотивация, доуніверситетська подготовка, старшеклассники, физико-математическая подготовка. Motivation, pre-university training, senior pupils, physico-mathematical training. |
Дата публікації: | 29-тра-2012 |
Видавництво: | ТОВ "Інформаційні системи", м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Формування мотивації до вивчення фізики і математики у процесі підготовки до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. праць ; вип. 7 / І. С. Волощук [та ін.]. – К. : Ін т обдарованої дитини, 2012. – С. 238–245. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати опитування старшокласників щодо мотивів вибору подальшого професійного навчання у системі вищої освіти; проаналізовано сутність основних факторів мотивації (батьківські установки, Я-концепція, індивідуальні особливості та практичні міркування) та визначено їх системний характер. В статье представлены результаты опроса старшеклассников по мотивам выбора дальнейшего профессионального обучения в системе высшего образования; проанализирована сущность основных факторов мотивации (родительские установки, «Я-концепция», индивидуальные особенности и практические соображения) и определен их системный характер. The paper presents findings of a senior pupils’ survey regarding their motives for further professional training in the system of higher education. The essence of the basic motivation factors (parents’ directions, self-concept, individual peculiarities, and practical reasoning) has been analyzed and their systemic character has been defined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23976 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування мотив. до вивч. фм у процесі підг. до навч. у тех.університеті.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 4.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.