Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23975
Назва: Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Современный научно-педагогический дискурс о проблеме подготовки старшеклассников к обучению в высшем учебном заведении
Current research and educational discourse concerning the issue of training senior pupils for their studies at a higher educational institution
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Джерельна база, підготовка старшокласників, система доуніверситетської фізико-математичної підготовки.
Источники исследования, подготовка старшеклассников, система доуниверситетской физико-математической подготовки.
Source base, training of senior pupils, system of pre-university physico-mathematical training.
Дата публікації: 15-лют-2015
Видавництво: Видавнича група "АТОПОЛ", м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Муранова // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.] ; голов. ред. В. В. Олійник. – К., Видавнича група «АТОПОЛ», 2015. – Вип. 13 (26). – С. 128–137.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано джерельну базу проблеми підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі. У якості різних груп джерел були розглянуті наукові розробки з методології і філософії освіти, а також соціології, психології та історії; загальнотеоретичні праці в галузі психології і педагогіки; наукові праці, видані за результатами вивчення проблем організації, змісту навчання, моделей і технологій доуніверситетської підготовки старшокласників; нормативно-правові та інструктивні документи, що стосуються діяльність загальноосвітніх і вищих навчальних закладів; праці з проблем змісту, відбору й особливостей фізико-математичної освіти у вищих технічних навчальних закладах.
В статье проанализированы источники изучения проблемы подготовки старшеклассников к обучению в высшем учебном заведении. В качестве разных групп источников были проанализированы работы по методологии и философии образования, а также социологии, психологии и истории; общетеоретические работы в области психологии и педагогики; научные исследования, базирующиеся на результатах изучения проблем организации, содержания обучения, моделей и технологий доуниверситетской подготовки старшеклассников; нормативно-правовые и инструктивные документы, регламентирующие деятельность общеобразовательных и виших учебных заведений; работы о проблемах содержания, отбора и особенностях физико-математического образования в высших технических учебных заведениях.
The source base of the problem of training senior pupils for their further studies at a university is analyzed in the paper. The various groups of sources considered in the paper are: researches on the methodology and philosophy of education as well as on sociology, psychology, and history; general-theoretic works in the field of psychology and pedagogy; scholarly works resulted from investigations of education organization and content as well as of models and technologies of pre-university training of senior pupils; regulations in the field of secondary and higher education; works on the content, selection, and peculiarities of physico-mathematical education at higher educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23975
ISSN: 2218-7650
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки ст. до навчання у ТУ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.