Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T14:32:09Z-
dc.date.available2016-12-21T14:32:09Z-
dc.date.issued2012-02-23-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Роль сучасного підручника з фізики у системі доунівер-ситетської підготовки / Н. П. Муранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць ; вип. 32 / за ред. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – С. 154–159. – (Секція 5 «Педагогічні науки: реалії та перспективи»).-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23974-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано теоретичні засади створення навчального посібника у системі доуніверситетської підготовки старшокласників; виділено і класифіковано формальні (організаційні), змістові (дидактичні), психологічні (авторські) вимоги до навчально-методичної літератури; представлено результати аналізу навчального посібника з фізики для старшокласників у системі доуніверситетської підготовки до навчання у технічних ВНЗ.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены теоретические основы создания учебного пособия в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников: определены и классифицированы формальные (организационные), содержательные (дидактические), психологические (авторские) требования к учебно-методической литературе; представлены результаты анализа учебного пособия по физике в систему доуниверситетской подготовки к обучению в технических вузах.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines theoretical principles of creating a manual for pre-university training of senior pupils. Formal (managerial), conceptual (didactic) and psychological (author’s) requirements to instructional and methodological literature have been defined and classified in the article. Also, the article contains the results of an analysis carried out on a physical textbook in the system of pre-university training for entering a technological university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: реалії та перспективи-
dc.relation.ispartofseriesПедагогические науки: реалии и перспективы-
dc.relation.ispartofseriesPedagogical Sciences: Realities and Prospects-
dc.subjectДоуніверситетська підготовка, навчальний посібник, підручник з фізики, абітурієнт технічного профілю.uk_UA
dc.subjectДоуниверситетская подготовка, учебное пособие, учебник по физике, абитуриент технического профиля.uk_UA
dc.subjectPre-university training, manual, physical textbook, technological speciality entrantuk_UA
dc.titleРоль сучасного підручника з фізики в системі доуніверситетської підготовки абітурієнтівuk_UA
dc.title.alternativeРоль современного учебника по физике в системе доуниверситетской подготовки абитуриентовuk_UA
dc.title.alternativeThe Role of a Modern Physical Textbook in the System of Pre-University Traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc74.03-03 я 5-
dc.subject.udc373.57:53(075.8)(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль сучаного підручника з фізики у сист. дп абітурієнтів.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.