Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23966
Назва: Методологічні засади фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Інші назви: Методологические основы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
Methodological principles of studying the problem of physical and mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university: justification of the approaches
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Фізико-математична підготовка, старшокласники, технічний університет, компетенції, особистісна орієнтація навчання, діяльність, мотивація
Физико-математическая подготовка, старшеклассники, технический университет, компетенции, личностная ориентация обучения, деятельность, мотивация
Рhysico-mathematical training, senior pupils, engineering university, competence, person-based orientation in training, activity, motivation
Дата публікації: 26-кві-2012
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П Методологічні засади фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць ; вип. 34 / за ред. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – С. 126–133. – (Секція 5 «Педагогічні науки: реалії та перспективи»).
Серія/номер: Педагогічні науки: реалії та перспективи
Педагогические науки: реалии и перспективы
Короткий огляд (реферат): В статті представлено аналіз провідних методологічних підходів до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті – компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного. З’ясовано специфіку розгляду методології досліджуваної проблеми на рівні філософського знання, загальнонауковому та конкретно науковому рівні. Сформульовано висновок про необхідність використання в процесі дослідження теорій мотивації та соціалізації для комплексного аналізу проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників.
В статье представлено анализ ведущих методологических подходов к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете – компетентностного, личностно ориентированного, деятельностного, системного. Определена специфика рассмотрения методологии исследуемой проблемы на уровне философского знания, общенаучном и конкретно научном уровне. Сформулирован вывод о необходимости использования в процессе исследования теорий мотивации и социализации как основы проблемы физико-математической подготовки старшеклассников.
The paper presents an analysis of the major methodological approaches to the problem of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university – (expertise, person-oriented, activity-oriented, and system approaches). The peculiarity of considering the methodology of the problem under study at the level of philosophical knowledge as well as at the fundamental-science and concrete-science levels has been established. A conclusion has been made about the need of using motivation and socialization theories in research with the purpose of complex analysis of the problem of physico-mathematical training of senior pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23966
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методологічні засади фм підг. старш. до навч. в тех. університеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.