Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.contributor.authorМуранов Сергій Ілліч-
dc.contributor.authorМуранов Сергей Ильич-
dc.contributor.authorMuranov Sergei-
dc.date.accessioned2016-12-21T13:40:07Z-
dc.date.available2016-12-21T13:40:07Z-
dc.date.issued2016-02-29-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Доуніверситетська підготовка старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі: перспективи розвитку / Н. П. Муранова, С. І. Муранов // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 2 (45). – С. 28–32. – (Серія: Педагогіка та психологія).-
dc.identifier.issn2309-3935-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23957-
dc.description.abstractУ статті висвітлено перспективи подальшого розвитку доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників у вищому технічному університеті на основі провідних методологічних підходів до зазначеної проблеми - системного, компетентнісного, діяльнісного, задачного і особистісно орієнтованого. Перспектива розвитку доуніверситетської підготовки старшокласників розглянута на декількох рівнях - загальнодержавному, галузевому, рівні загальноосвітнього та вищого навчального закладу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещены перспективы дальнейшего развития доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников в высшем техническом университете на основе ведущих методологических подходов к обозначенной проблеме – системного, компетентностного, деятельностного, задачного и личностно ориентированного. Перспектива развития доуниверситетская подготовки старшеклассников рассмотрена на нескольких уровнях – общегосударственном, отраслевом, уровне общеобразовательного и высшего учебного заведения.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents some prospects of further development of pre-university physico-mathematical training of senior pupils at a technical university on the basis of the major methodological approaches (system, competence-based, activity-based, problem-oriented, and person-centered approaches) to the problem in question. The future of the pre-university physico-mathematical training of senior pupils has been considered as composed of the following levels – national, industrial, general educational, and university levels.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія-
dc.relation.ispartofseriesПедагогика и психология-
dc.relation.ispartofseriesРedagogy and Psychology-
dc.subjectДоуніверситетська підготовка фізико-математична підготовка, старшокласники, вищий навчальний заклад, освіта, технічний університет.uk_UA
dc.subjectДоуниверситетская физико-математическая подготовка, старшеклассники, высшее учебное заведение, образование, технический университет.uk_UA
dc.subjectРre-university physico-mathematical training, senior pupils, higher educational institution, education, technical university.uk_UA
dc.titleДоуніверситетська підготовка старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі: перспективи розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeДоуниверситетская подготовка старшеклассников к обучению в высшем учебном заведения: перспективы развитияuk_UA
dc.title.alternativePre-university training of senior pupils for their studies at a higher educational institution: development prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.57:378.4 (045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДП старш. до навч. у ВНЗ перспектива розвитку.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.