Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23948
Назва: Особливості реалізації діяльнісного підходу у загальній методології доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників
Інші назви: Специфика реализации деятельностного подхода в общей методологии доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников
Some Peculiarities of Activity-Based Approach Implementation in the General Methodology of Pre-University Physico-Mathematical Training of Senior Pupils
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Доуніверситетська підготовка, діяльнісний підхід, фізико-математична підготовка, технічний університет.
Доуниверситетская подготовка, деятельностный подход, физико-математическая подготовка, технический университет.
Рre-university training, activity-based approach, physico-mathematical training, technical university.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво "Агроосвіта", м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Особливості реалізації діяльнісного підходу у загальній методології доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Нові технології навчання : зб. наук. праць. – К., Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України : «Агроосвіта» – 2015. – Вип. 84. – С. 116–120.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано особливості застосування діяльнісного підходу у загальній методології дослідження проблеми доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про співвідносність мотивів, потреб і мети діяльності як чинників, що детермінують спрямованість доуніверситетської навчальної діяльності старшокласника. Специфіка застосування діяльнісного підходу в процесі фізико-математичної підготовки старшокласників проаналізована на рівні різних видів діяльності (навчальної, пізнавальної, навчально-пізнавальної, експериментальної, практично-перетворювальної).
В статье описана специфика использования деятельностного подхода в общей методологии исследования проблемы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом вузе. Определено соотношение мотивов, потребностей и задачи деятельности как факторы, определяющие направленность доуниверситетской учебной деятельности старшеклассника. Специфика применения деятельностного подхода в процессе физико-математической подготовки старшеклассников проанализирована на уровне разных видов деятельности (учебной, познавательной, учебно-познавательной, экспериментальной, практико-преобразующей).
The paper establishes some features of activity-based approach application within the general methodology of researching into the problem of pre-university physico-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university. An inference has been made about the correlation between the motives, needs, and purpose of the activity as factors that guide the pre-university training of senior pupils. The peculiarities of activity-based approach application to the investigation of the problem of physico-mathematical training of senior pupils are analyzed at the level of different kinds of activities (learning, cognitive, learning-cognitive (educational), experimental, and practical transformation activities).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23948
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
особл. реаліз. діяльності підх. у заг. методології ДФМП старш..pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.