Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23948
Назва: | Особливості реалізації діяльнісного підходу у загальній методології доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників |
Інші назви: | Специфика реализации деятельностного подхода в общей методологии доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников Some Peculiarities of Activity-Based Approach Implementation in the General Methodology of Pre-University Physico-Mathematical Training of Senior Pupils |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Ключові слова: | Доуніверситетська підготовка, діяльнісний підхід, фізико-математична підготовка, технічний університет. Доуниверситетская подготовка, деятельностный подход, физико-математическая подготовка, технический университет. Рre-university training, activity-based approach, physico-mathematical training, technical university. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавництво "Агроосвіта", м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Особливості реалізації діяльнісного підходу у загальній методології доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Нові технології навчання : зб. наук. праць. – К., Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України : «Агроосвіта» – 2015. – Вип. 84. – С. 116–120. |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано особливості застосування діяльнісного підходу у загальній методології дослідження проблеми доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про співвідносність мотивів, потреб і мети діяльності як чинників, що детермінують спрямованість доуніверситетської навчальної діяльності старшокласника. Специфіка застосування діяльнісного підходу в процесі фізико-математичної підготовки старшокласників проаналізована на рівні різних видів діяльності (навчальної, пізнавальної, навчально-пізнавальної, експериментальної, практично-перетворювальної). В статье описана специфика использования деятельностного подхода в общей методологии исследования проблемы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом вузе. Определено соотношение мотивов, потребностей и задачи деятельности как факторы, определяющие направленность доуниверситетской учебной деятельности старшеклассника. Специфика применения деятельностного подхода в процессе физико-математической подготовки старшеклассников проанализирована на уровне разных видов деятельности (учебной, познавательной, учебно-познавательной, экспериментальной, практико-преобразующей). The paper establishes some features of activity-based approach application within the general methodology of researching into the problem of pre-university physico-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university. An inference has been made about the correlation between the motives, needs, and purpose of the activity as factors that guide the pre-university training of senior pupils. The peculiarities of activity-based approach application to the investigation of the problem of physico-mathematical training of senior pupils are analyzed at the level of different kinds of activities (learning, cognitive, learning-cognitive (educational), experimental, and practical transformation activities). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23948 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
особл. реаліз. діяльності підх. у заг. методології ДФМП старш..pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 2.79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.