Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23941
Назва: Компетентнісні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників
Інші назви: Компетентностные основы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников
Competence-Based Principles of Pre-University Training of Senior Pupils in Physics and Mathematics
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Компетентність, компетенції, фізико-математична підготовка, технічний університет.
Компетентность, компетенции, физико-математическая подготовка, технический университет.
Сompetence, expertise, physico-mathematical training, engineering university.
Дата публікації: 25-бер-2013
Видавництво: Харьківський національний економічний університет, м. Харьків, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Компетентністні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : Міжнар. наук. практ. конф., 15–16 трав. 2013 р., м. Харків : зб. наук. статей / Харків. нац. екон. ун-т. – Х. : ХНЕУ : ХОГОКЗ, 2013. – С. 266–271.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено компетентнісні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників. Обґрунтовано вплив фізико-математичної підготовки старшокласників у ЗНЗ на формування у них системи компетентностей (загальнонаукових, загальнонавчальних, соціальних); сформульовано висновок про системний характер професійних компетентностей випускника технічного університету, які мають бути сформовані у процесі навчання. Компетентнісний підхід визначено як один з провідних для аналізу змісту та особливостей доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників.
В статье определены компетентностные основы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников. Обосновано влияние физико-математической подготовки старшеклассников в общеобразовательных учебных заведениях на формирование у них системы компетентностей (общенаучных, общеобразовательных, социальных); сформулирован вывод о системном характере профессиональных компетентностей выпускника технического университета, которые должны быть сформированы в процессе обучения. Компетентностый подход определено как один из ведущих для анализа содержания и особенностей доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников.
The author establishes competence-based principles of pre-university training of senior pupils in physics and mathematics. Also, she explains the influence of physico-mathematical training of senior pupils at secondary schools on developing their system of competences (general scientific, educational, social) and derives an inference about the systemic character of the professional competences of the engineering university graduate, which are to be formed during his training. The competence-based approach has been defined as a major one for analyzing the content and peculiarities of pre-university training of senior pupils in physics and mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23941
ISBN: 978-966-97260-2-5
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Компетентнісні засади ДФМП ст..pdfМуранова Н. П. Матеріали конференції3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.