Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23276
Назва: Інноваційні технології у викладанні української мови в середній школі: лінгводидактичні аспекти
Інші назви: Инновационные технологии в преподавании украинского языка в средней школе: лингводидактический аспект
Innovative technologies in teaching Ukrainian language at school: linguodidactic aspect
Автори: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Ключові слова: Інноваційне навчання, особистісно зорієнтоване навчання (ОЗН), компетентнісний підхід (КП), інтерактивне навчання, інформаційно-комп’ютерні технології (ІКТ), нестандартні уроки.
Инновационное обучение, личностно ориентированное обучение (ЛОО), компетентностный подход (КП), интерактивное обучение, информационно-компьютерные технологии (ИКТ), нестандартные уроки.
Innovative teaching, individually oriented education (IOE), competence-based approach (CBA), educating online, informational and computer technology (ICT), non-traditional lessons.
Дата публікації: 27-чер-2013
Видавництво: Національний університет «Острозька академія», м. Острог, Україна
Бібліографічний опис: Приходько О. Ю. Інноваційні технології у викладанні української мови в середній школі: лінгводидактичний аспект / О. Ю. Приходько // Актуальні проблеми філології. Мовознавчі студії : зб. наук. праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Острог – Рівне : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2013. – Вип. 21 (3). – С. 172–175.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано необхідність інноваційного навчання на уроках української мови з точки зору новітніх тенденцій/підходів до формування особистості у сучасній освіті, а саме особистісно зорієнтованого навчання (ОЗН) і компетентнісного підходу (КП). Запропоновано цілісну модель інноваційного навчання, репрезентовану системою форм, методів і прийомів її реалізації на уроках української мови.
В статье обосновывается необходимость инновационного обучения на уроках украинского языка с точки зрения новейших тенденций/подходов к формированию личности в современном образовании, а именно личностно-ориентированного обучения (ЛОО) и компетентностного подхода (КП). Рассматривается целостная модель инновационного обучения, представленная системой форм, методов и приемов ее реализации на уроках украинского языка.
The article substantiates the need for innovative education in the Ukrainian language learning in terms of the latest trends / approaches to identity formation in contemporary education, individually oriented education (IOE) and competence-based approach (CBA). An integrated model of innovation represented by the system of forms, methods and techniques for its implementation in the Ukrainian language learning has been spotlighted in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23276
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.