Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22554
Назва: Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій в навчальному процесі
Автори: Радченко, Марина Ігорівна
Ключові слова: мультимедійні технології
multimedia technologies
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науковий часопис НТУ імені М.П. Драгоманова
Серія/номер: Серія 16 творча особистість учителя;випуск 19
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема використання мультимедійних технологій в практиці вищої освіти. На основі аналізу різних підходів до трактування поняття уточнюється зміст поняття «мультимедійні технології». Висвітлюються психологічні особливості сприймання навчальної інформації, які необхідно враховувати при створенні мультимедійних презентацій, даються практичні рекомендації для більш ефективного їх використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22554
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченко М.І. стаття.doc132 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.