Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожук, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-10-03T17:19:28Z-
dc.date.available2016-10-03T17:19:28Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22459-
dc.descriptionБожук Л.В. Можливості мережі Інтернет у відтворенні результатів освітньої та наукової діяльності // Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття: зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 8-9 вересня 2016 року / під заг. ред. В. Г. Спрінсяна. – Полтава : Сімон, 2016. – С. 202-217.uk_UA
dc.description.abstractВ статті проаналізовано канали поширення освітньої та наукової інформації за допомогою мережі Інтернет, зокрема через міжнародні наукометричні бази даних (Scopus, Web of Science, Journal Citation Reports®, Google Scholar та ін.). Розкрито поняття та охарактеризовано інституційний репозитарій як один із документно-комунікаційних каналів передачі наукової та освітньої інформації. Зроблено висновок, що завдяки створенню електронних видань, публікаціям статей на сайтах видавництв, наданні доступу до наукової, освітньої літератури через сайти бібліотек та інституційні репозитарії відбувається значне підвищення інформаційно-комунікативної складової наукового світу. Наявність зазначених каналів поширення науково-освітньої інформації сприяє взаємообміну інформацією між освітянами, науковцями та дослідниками різних країн світу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століттяuk_UA
dc.subjectелектронні інформаційні ресурси, електронні бібліотеки, електронні архіви, інституційний репозитарій, репозитарій НАУ, світовий Інтернет-простірuk_UA
dc.titleМожливості мережі Інтернет у відтворенні результатів освітньої та наукової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.