Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22410
Назва: РИЗИКИ ЗІТКНЕННЯ ТА ЕШЕЛОНУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ
Автори: Харченко, Володимир Петрович
Аргунов, Геннадій Федорович
Луппо, Олександр Євгенійович
Закора, Севастян Анатолійович
Ключові слова: ешелонування
ICAO
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Національного авіаційного університету «НАУ-друк»
Бібліографічний опис: Ризики зіткнення та ешелонування повітряних кораблів: Р498 навч. посіб./ В.П. Харченко, Г.Ф. Аргунов, О. Є. Луппо, С. А. Закора. – К.: Вид-во нац. авіа. ун-ту «НАУ-друк», 2011. – 313 с.
Короткий огляд (реферат): Присвячено ризикам зіткнення та мінімумам ешелонування повітря- них кораблів відповідно до стандартів та рекомендованої практики Міжна- родної організації цивільної авіації в умовах використання методів зональ- ної навігації, потрібних навігаційних характеристик, автоматичного залеж- ного спостереження та в процесі впровадження систем CNS/ATM. Розглянуто оцінювання безпеки повітряного руху та визначення ри- зику зіткнення повітряних кораблів. Наведено мінімуми ешелонування по- вітряних кораблів під час виконання польотів за правилами візуальних польотів та польотів за приладами в повітряному просторі України. Для студентів напряму підготовки «Аеронавігація», Інституту заочного та дистанційного навчання, а також для фахівців обслуговування повітряного руху.
Опис: ПЕРЕДМОВА УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ І СКОРОЧЕННЯ ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВСТУП 1. ОЦІНЮВАННЯ БЕЗПЕКИ ПОВІТРЯНОГО РУХУ 1.1. Методи оцінювання безпеки повітряного руху 1.2. Модель оцінювання ризику бічного зіткнення на подвійних повітряних трасах 1.3. Модель ризику зіткнення для визначення мінімумів бічного ешелонування, що ґрунтуються на ADS 1.4. Загальна модель ризику зіткнення на одному маршруті та маршрутах, що перетинаються, для випадку ешелонування, що ґрунтується на відстані 1.5. Методика аналізу небезпеки/ризику Євроконтролем Запитання для самоперевірки 2. ВИЗНАЧЕННЯ РИЗИКУ ЗІТКНЕННЯ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ 2.1. Визначення імовірності конфлікту для горизонтального польоту на протилежно напрямлених лініях шляху 2.2. Визначення імовірності конфлікту під час польоту літаків, що виконують набір висоти/зниження на протилежно напрямлених лініях шляху 2.3. Визначення імовірності конфлікту для ліній шляху з рухом в одному напрямку Запитання для самоперевірки 3. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕШЕЛОНУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ 3.1. Горизонтальне ешелонування 3.2. Вертикальне ешелонування Запитання для самоперевірки (тест 1) 4. ПОЛЬОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАВІГАЦІЇ, ЗАСНОВАНОЇ НА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ 4.1. Використання зональної навігації 4.2. Потрібні навігаційні характеристики 4.3. Концепція навігації на основі експлуатаційних характеристик 4.4. Мінімуми поздовжнього ешелонування у разі використання методу числа Маха та RNAV, що ґрунтуються на відстані Запитання для самоперевірки (тест 2) 5. ЕШЕЛОНУВАННЯ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЧНОГО ЗАЛЕЖНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ 5.1. Функціональні можливості ADS 5.2. Зміст повідомлень ADS 5.3. Використання ADS для забезпечення диспетчерського обслуговування повітряного руху 5.4. Мінімуми ешелонування у разі використання ADS Запитання для самоперевірки (тест 3) 6. ЕШЕЛОНУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ 6.1. Концепція вільного польоту Free Flight 6.2. Бортові системи безпечного ешелонування ASAS 6.3. Особливості виникнення та розв’язання конфліктних ситуацій Запитання для самоперевірки (тест 4) 7. СТАНДАРТИ ТА РЕКОМЕНДОВАНА ПРАКТИКА ICAO СТОСОВНО МІНІМУМІВ ЕШЕЛОНУВАННЯ 7.1. Вертикальне ешелонування 7.2. Бічне ешелонування з процедурним контролем 7.3. Поздовжнє ешелонування з процедурним контролем 7.4. Мінімуми радіолокаційного ешелонування Запитання для самоперевірки (тест 5) 8. ЕШЕЛОНУВАННЯ В ПОВІТРЯНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ 8.1. Застосування ешелонування 8.2. Мінімуми радіолокаційного ешелонування 8.3. Вертикальне ешелонування 8.4. Операції на паралельних або майже паралельних злітно-посадкових смугах . 8.5. Мінімуми ешелонування у разі обслуговування літера «А» 8.6. Потрібні навігаційні характеристики та розміри буферних зон 8.7. Інформація про рівень на підставі використання режиму С Запитання для самоперевірки (тест 6) СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК 1. Класифікація повітряного простору ДОДАТОК 2. Правила польотів ДОДАТОК 3. Класифікація повітряних кораблів ДОДАТОК 4. Визначення позицій повітряних кораблів під час зльоту і заходження на посадку ДОДАТОК 5. Льотно-технічні характеристики повітряних кораблів ДОДАТОК 6. Airbus А380 ДОДАТОК 7. Ключі для перевірки тестових завдань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22410
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ризики зіткнення та ешелонування ПК.pdf6.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.