Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22265
Назва: Моделі формалізації задач навчання з контролем і забуванням інформації
Автори: Прохоренко, Ірина Володимирівна
Ключові слова: навчальний процес, засвоєна навчальна інформація, моделювання, забування засвоєної навчальної інформації, збереження навчальної інформації.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Східно-єеропейський журнал передових технологій
Бібліографічний опис: Східно-європейський журнал передових технологій.– 2011, № 2/2 (50). – С35-39.
Серія/номер: 2/2(50);
Короткий огляд (реферат): У статті наведено моделювання задач навчання з контролем та контролем забування навчальної інформації, з визначенням проблем забування отриманої раніше навчальної інформації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22265
ISSN: 1729-3774
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохоренко pdf.PDFСтаття479.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.