Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20641
Назва: СТУДЕНТИ ЯК СПОЖИВАЧІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключові слова: студенти
споживач
комерціалізація
освітні послуги
Дата публікації: бер-2014
Видавництво: Warszawa: Wydawca Sp. z. o. o. «Diamond trading tour»
Короткий огляд (реферат): В статті здійснюється аналіз освітнього процесу в контексті споживання та ряді освітніх процесів, серед яких вагоме місце займає комерціалізація вищої освіти. Значна роль відведена студентам як діячам освітнього процесу, клієнтам та споживачам. В фокусі маркетингових стратегій та ринку надання послуг, освіта перетворюється в своєрідного роду товар, котрий продається так, як і більшість товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20641
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
doklad_klev.pdf341.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора