Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельвіра Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-20T07:37:54Z-
dc.date.available2016-05-20T07:37:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476-
dc.description.abstractАннотація Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісного процесу особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчого потенціалу, рівень розвитку якого позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи,, при цьому, її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectIntegrative course, continuous education, individual-creative approach, creative technologies, personality-developing training.uk_UA
dc.titleІНТЕГРОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лузік Е.doc124 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.