Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Людмила Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-19T10:23:09Z | - |
dc.date.available | 2016-05-19T10:23:09Z | - |
dc.date.issued | 2015-05 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20316 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу результатів експериментального дослідження рівня розвитку рефлексивності студентів першого курсу як основного компоненту структури навчальної діяльності. Розкрито особливості та значення рефлексії у самостійній навчальній діяльності студентів. У роботі звернено увагу на те, що рефлексивні процеси мають бути постійно присутніми у навчальній діяльності тих, хто навчається. Тому рефлексивні уміння необхідно цілеспрямовано у них формувати. Рефлексія відіграє значну роль у розвиткові особистості: вона дає уявлення, знання про цілі, зміст, форми, способи, засоби своєї діяльності, дозволяє критично поставитись до себе та своєї діяльності у минулому, теперішньому та майбутньому, робить людину суб’єктом своєї діяльності. На основі отриманих даних емпіричного дослідження був сформульований висновок про те, що необхідно застосовувати у навчальному процесі першокурсників форми навчальної рефлексії: усне обговорення, письмове анкетування, графічна фіксація шляхів розв’язання нових навчальних завдань | uk_UA |
dc.subject | рефлексія, навчальна діяльність, суб’єкт навчальної діяльності, самоконтроль, самооцінка, самостійність, ініціативність | uk_UA |
dc.title | РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.speciality | 159.955.4 : 378-057.87 (045) | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рефлексія.docx | 29.96 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.