Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19976
Назва: Метод фокус-груп у соціологічному супроводі виборчих кампаній
Автори: Михайлич, Олександр Володимирович
Дата публікації: 2010
Видавництво: Політичний менеджмент
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості використання якісних і кількісних соціологічних досліджень на виборах до органів влади, зокрема — місцевих. Особлива увага зосереджується на методі фокус-груп.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19976
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФГ.pdf3.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора