Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19926
Назва: Інституціалізація медіа простору в інформаційному суспільстві : соціально-філософський аналіз
Автори: Литовченко, Ірина Василівна
Ключові слова: інституціалізація, соціальний інститут, мас-медіа, медіапростір, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології, глобалізаційні процеси.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Литовченко І.В. Інституціалізація медіа простору в інформаційному суспільстві : соціально-філософський аналіз / І. В. Литовченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Філософія. Культурологія : зб. наук. праць. – К. : НАУ, – 2015, Вип. 2 (22). – С. 42-45.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється соціально-філософське дослідження особливостей інституціалізації медіапростору в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано особливості функціонування інституту мас-медіа, що є активним діяльним суб'єктом формування соціальної реальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19926
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора