Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19644
Назва: СТРАТЕГІЇ САМОПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЯК МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ, ОРІЄНТОВАНОГО НА ОСОБИСТІСТЬ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ РІВНЯ ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
Автори: Березнікова, Наталія Іванівна
Ключові слова: діяльний тип вивчення мови, стратегії навчання, моделювання самостійної роботи, вміння та навички самостійної роботи
Дата публікації: 11-гру-2009
Видавництво: Горлівка: Вид–во ГДПІІМ, 2009.
Серія/номер: Друга іноземна мова в європейській системі освіти: матеріали Всеукр. Наук.-практич. Конф [„Сучасний підхід до навчання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах”];С. 23–24.
Короткий огляд (реферат): The one of educational task of the lecturers in universities is to promote students progress in searching and handling new professional materials from original English language sources. The motivation and positive attitude of students in creation individual approaches for improving English professional competence is the main direction of modern pedagogical technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19644
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березникова7(тез_ Горловка-2009).pdfтези65.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.