Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кашкевич І-.Ф.Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-11T07:07:56Z | - |
dc.date.available | 2016-04-11T07:07:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042 | - |
dc.description.abstract | Головними характеристиками випускника вузу є мобільність та компетентність. У зв’язку з цим, акценти при вивченні дисциплін переносяться на сам процес пізнання. Успіх у досягненні цієї цілі залежить від пізнавальної активності студента. Тому, головною задачею викладача є створення умов для становлення студента, а саме можливість вибору студентом засобів, місця, часу, а також матеріалу для навчання, що відповідає його запитам. Це передбачає наявність альтернативних навчальних посібників (курсів) і прикладного забезпечення для їх створення, супроводу навчання та адаптації до конкретного студента. Існуючі електронні підручники не мають можливості підлаштовуватися під будь-яку ситуацію. Перераховані причини призвели до пошуку вирішення проблеми електронних навчальних курсів, що реалізують адаптивне навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Київ, Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | модель адаптивної підготовки | uk_UA |
dc.subject | адаптивне навчання | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ АДАПТИВНИХ КУРСІВ В ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | УДК 004.5(043.2) | - |
Appears in Collections: | Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу» |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_Політ_Кашкевич.docx | Тези доповідей кафедри КСУ | 15.91 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.