Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКашкевич І-.Ф.Ф.-
dc.date.accessioned2016-04-11T07:07:56Z-
dc.date.available2016-04-11T07:07:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042-
dc.description.abstractГоловними характеристиками випускника вузу є мобільність та компетентність. У зв’язку з цим, акценти при вивченні дисциплін переносяться на сам процес пізнання. Успіх у досягненні цієї цілі залежить від пізнавальної активності студента. Тому, головною задачею викладача є створення умов для становлення студента, а саме можливість вибору студентом засобів, місця, часу, а також матеріалу для навчання, що відповідає його запитам. Це передбачає наявність альтернативних навчальних посібників (курсів) і прикладного забезпечення для їх створення, супроводу навчання та адаптації до конкретного студента. Існуючі електронні підручники не мають можливості підлаштовуватися під будь-яку ситуацію. Перераховані причини призвели до пошуку вирішення проблеми електронних навчальних курсів, що реалізують адаптивне навчання.uk_UA
dc.publisherКиїв, Національний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмодель адаптивної підготовкиuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ АДАПТИВНИХ КУРСІВ В ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udcУДК 004.5(043.2)-
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_Політ_Кашкевич.docxТези доповідей кафедри КСУ15.91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.