Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042
Назва: ВИКОРИСТАННЯ АДАПТИВНИХ КУРСІВ В ВНЗ
Автори: Кашкевич І-.Ф.Ф.
Ключові слова: модель адаптивної підготовки
адаптивне навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київ, Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Головними характеристиками випускника вузу є мобільність та компетентність. У зв’язку з цим, акценти при вивченні дисциплін переносяться на сам процес пізнання. Успіх у досягненні цієї цілі залежить від пізнавальної активності студента. Тому, головною задачею викладача є створення умов для становлення студента, а саме можливість вибору студентом засобів, місця, часу, а також матеріалу для навчання, що відповідає його запитам. Це передбачає наявність альтернативних навчальних посібників (курсів) і прикладного забезпечення для їх створення, супроводу навчання та адаптації до конкретного студента. Існуючі електронні підручники не мають можливості підлаштовуватися під будь-яку ситуацію. Перераховані причини призвели до пошуку вирішення проблеми електронних навчальних курсів, що реалізують адаптивне навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19042
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Політ_Кашкевич.docxТези доповідей кафедри КСУ15.91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.