Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18702
Назва: Організація самостійної роботи учнів в умовах підготовки до навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Организация самостоятельной работы учащихся в условиях подготовки к обучению в высшем учебном заведении
Автори: Тарасюк, Василь Степанович
Тарасюк, Василий Степанович
Муранов, Сергій Ілліч
Муранов, Сергей Ильич
Ключові слова: Вищий навчальний заклад, слухач, підготовчі курси, компетентність випускника, математика, самостійна робоат, адаптація до навчання.
Высшее учебное заведение, слушатель, подготовительные курсы, компетентность выпускника, математика, самостоятельная робота, адаптация к обучению.
Дата публікації: 28-тра-2015
Видавництво: НАУ, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Організація самостійної роботи учнів в умовах підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / В. С. Тарасюк, С. І. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукраїнської наук.-практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : К., НАУ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 191–203.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано основні вимоги до вивчення курсу математики у середній школі та практичної компетентності випускника, що є показником якості математичної освіти. Розкрито поняття самостійної роботи, визначено її мету. Охарактеризовано організацію самостійної роботи слухачів підготовчих курсів привищому навчальному закладі. Виокремлено види навчальної самостійної діяльності та основні її функції. Схарактеризвано вимоги до організації самостійної роботи слухачів та представлено рекомендації щодо успішної реалізації самостійної роботи слухачів. Окреслено роль самостійної роботи слухачів як важливу умову адаптації до навчання у середовищі вищої школи.
The paper describes the main requirements to the mathematical knowledge and skills of the school leaver and to his/her practical competence, which constitute an indicator of the quality of mathematical education. The concept of independent work is explained and its purpose has been defined. Organization of the independent work of university preparatory course trainees is described. The types of the trainees’ independent work and its main functions have been pointed out. The requirements to the trainees’ independent work organization are described and recommendations for the independent work successful realization are presented. The paper also presents the role of the trainees’ independent work as an important condition for their adaptation to the university environment.
В статье охарактеризованы основные требования к изучению курса математики в средней школе и практической компетентности выпускника, что является показателем качества математического образования. Раскрыто понятие самостоятельной работы, определена ее цель. Охарактеризованы организацию самостоятельной работы слушателей подготовительных курсов привищому учебном заведении. Выделены виды учебной самостоятельной деятельности и основные ее функции. Схарактеризвано требования к организации самостоятельной работы слушателей и представлены рекомендации по успешной реализации самостоятельной работы слушателей. Обозначена роль самостоятельной работы слушателей как важное условие адаптации к обучению в среде высшей школы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18702
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.