Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПершаков, Валерій Миколайович-
dc.contributor.authorКротов, Р. В.-
dc.date.accessioned2016-01-20T06:24:07Z-
dc.date.available2016-01-20T06:24:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНайбільші міста Західної Європи першими зіткнулися з негативними наслідками автомобілізації. У більшій частині міст Європи вулично-дорожня мережа будувалася на базі історичного розвитку укріплень і мала досить яскраво виражену радіально-кільцеву структуру (Москва Берлін, Лондон, Париж, Стокгольм, Будапешт, Вена та ін.). Вулично-дорожня мережа міст США, на відміну від європейських, будувалася у вигляді «решіток» прямокутної форми з досить дрібною сіткою вулиць, тому наростання проблеми заторів було не настільки стрімким.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17295-
dc.descriptionЗіставлення рівня автомобілізації та довжини автомобільних доріг загального користування пояснює причини і гостроту проблеми заторів в найбільших містах нашої країни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпроцес автомобілізаціїuk_UA
dc.subjectвулично-дорожня мережа містuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ РІВЕНЬ АВТОМОБІЛІЗАЦІЇ РОЗВИНЕНИХ КРАЇНuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Кротов-Першаков.pdf80.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.