Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17295
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Першаков, Валерій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Кротов, Р. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-20T06:24:07Z | - |
dc.date.available | 2016-01-20T06:24:07Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Найбільші міста Західної Європи першими зіткнулися з негативними наслідками автомобілізації. У більшій частині міст Європи вулично-дорожня мережа будувалася на базі історичного розвитку укріплень і мала досить яскраво виражену радіально-кільцеву структуру (Москва Берлін, Лондон, Париж, Стокгольм, Будапешт, Вена та ін.). Вулично-дорожня мережа міст США, на відміну від європейських, будувалася у вигляді «решіток» прямокутної форми з досить дрібною сіткою вулиць, тому наростання проблеми заторів було не настільки стрімким. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17295 | - |
dc.description | Зіставлення рівня автомобілізації та довжини автомобільних доріг загального користування пояснює причини і гостроту проблеми заторів в найбільших містах нашої країни. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | процес автомобілізації | uk_UA |
dc.subject | вулично-дорожня мережа міст | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ АВТОМОБІЛІЗАЦІЇ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Кротов-Першаков.pdf | 80.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.