Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17169
Назва: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Путінцев, Анатолій Васильович
Прищепа, Наталія Петрівна
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛНУ ім. Тараса Шевченка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17169
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри МЗЕДП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
В монографію Путінцев-Прищепа.docМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА82 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.