Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16436
Назва: Проблеми відомих математичних моделей взаємодії колеса з поверхнею дорожнього покриття
Інші назви: Наукові нотатки
Автори: Бєлятинський, А.О.
Краюшкіна, К.В.
Скрипченко, О.В.
Ключові слова: шорсткість цементобетон коефіцієнт зчеплення проїзна частина молекулярна складова механічна взаємодія занесення
Дата публікації: 2014
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ Луцького національного технічного університету
Бібліографічний опис: Співвідношення між молекулярною (адгезійною) та деформаційною (механічною)складовими в загальному випадку залежить від ряду факторів, а саме виду контакту, фізико-механічних властивостей матеріалів, структури їх поверхні.
Серія/номер: 45;
Опис: Галузь використання розглянутих в статті формул обмежена необхідністю визначення емпіричних коефіцієнтів, що робить їх складними і незручними при проведенні розрахунків, а також знижує точність результатів.Дані формули математично описують взаємодію колеса із сухим дорожнім покриттям,коли сила зачеплення забезпечується молекулярною та деформаційною складовими, але вони не враховують порушення молекулярного зв`язку при зволоженні дорожньої поверхні.Більшість вищезгаданих математичних моделей розроблено за умов сухого дорожнього покриття, в той час, як найбільш небезпечним є саме мокре,брудне дорожнє покриття, тому актуальною є розробка математичної моделі з врахуванням різних станів дорожнього покриття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16436
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУКОВІ НОТАТКИ.pdf3.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.