Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15745
Назва: ВИДОВИЩЕ ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЛЮРАЛІЗМУ
Інші назви: ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS
Автори: Абисова, Марія Анатоліївна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано комунікативні характеристики видовища в умовах тотальної візуалізації постсучасного суспільства.
Статья посвящена анализу коммуникативных характеристик зрелища в условиях тотальной визуализации постсовременного общества.
The article is devoted to the analysis of communicative characteristics of the spectacle under circumstances of total visualization in the post-modern society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15745
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.