Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12968
Назва: Вивчення німецької мови як другої після англыйської
Автори: Желуденко, Марина Олександрівна
Ключові слова: друга іноземна мова, семантизація лексичного матеріалу, методика навчання ДІМ, психологічні бар'єри при вивченні мови
Дата публікації: 2014
Видавництво: К.: «Талком»
Бібліографічний опис: Шляхи подалання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2014: тези доп. – К.: «Талком», 2014. – с. 151-154.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються важливі аспекти методики навчання ДІМ та особливості вивчення німецької мови як другої після англійської, а також визначаються основні мовні та психологічні трудонощі при оволодінні ДІМ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12968
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземної філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вивчення німецької мови як другої після англійської.docx24.36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.