Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобротвор, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2014-10-03T16:53:39Z-
dc.date.available2014-10-03T16:53:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВища освіта Україниuk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10145-
dc.descriptionНа прикладі одного з поширених у практиці ВНЗ видів самостійної роботи – створення реферату – представлено дидактичні засади отримання освітніх результатів за конкретні академічні годиниuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблеми організації та контролю ефективної самостійної роботи студентів у зв’язку з сучасними загальноєвропейськими вимогами визначення трудомісткості навчальної діяльностіuk_UA
dc.publisherІнститу вищої освіти НАПН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesтеоретичний та науково-методичний часопис;№3 (додаток 2)-
dc.subjectсамостійна робота, реферат, педагогічна взаємодія, дидактичні принципи, індивідуальна освітня траєкторія, особистісно-орієнтований підхід, інформатизація, науковий дискурс, комунікація, компетентність, модульuk_UA
dc.titleРеферат: дидактичні аспекти організації ефективної самостійної навчальної роботи студентів підготовкиuk_UA
dc.specialityпедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEXT DOBROTVOR 2013.rtfМатеріали IІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу», 7 листопаду 2013 р., Київ254.45 kBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.