Browsing by Author Шевченко, Анна Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 56 to 66 of 66 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформаційШевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія Василівна
2018Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2016Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Геращенко, Юлія Валеріївна; Herashchenko, Yuliia
2021Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в ІнтернетіСоколова, Марія Романівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Товарознавство: практикумФісун, Юлія Володимирівна; Борисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Лисенко, Олена Михайлівна; Lysenko, Olena
2021Тік Ток, як площадка для просування продуктів і брендівСапон, Анжеліка Володимирівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2018Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВОШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2022Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємстваДжабієв, Алі; Шевченко, Анна Валеріївна
2021Інтегрований підхід до вивчення досвіду споживачівШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Аnna; Савченко, Анна Юріївна; Savchenko, Anna; Квітко, Діана; Kvitko, Diana
2018Інформаційне середовище забезпечення міжнародної маркетингової діяльності компаніїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2018-10-24Інформаційні технології забезпечення маркетингової діяльностіШевченко, Анна Валеріївна; Маловічко, Андрій