Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки by Subject "air terminal"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemДизайн інтер’єрів Аеропорту Бориспіль «Vip»(Національний авіаційний університет, 2021) Курдес, Ксенія Віталіївна; Kurdes, KseniiaКоли ми дивимось на нове тисячоліття у повітряному транспорті, ми також повинні дивитись на минуле і сьогодення. Майбутні ринкові сили, які неможливо передбачити, кардинально змінюють ситуацію зростання авіаційної галузі, якій не виповнилося століття. Для аналізу літаків майбутнього та аеропортів, які будуть сумісні з цими літаками, слід подивіться також на те, що галузь бачить як нові проблеми. Процес, який використовується для ідентифікації цих основних питань було окреслено та обговорено під час роботи Американського товариства цивільних міжнародної конференції інженерів (ASCE) в Остіні, штат Техас, в 1998. Обговорення розпочалися на Міжнародній конференції авіаперевезень ASCE у м. Луїсвілл у червні 1996 р. Із кількома інженерами вищого рівня, планувальниками та архітекторами враховуючи основні проблеми, з якими вони стикаються і будуть стикатися при плануванні, проектуванні та будівництві внутрішніх та міжнародних аеропортів. Ці обговорення зосереджувались на потребі для кращого виявлення цих питань та подальшого діалогу щодо їх наслідків при плануванні та постійного розвитку програми аеропорту. Питання потрібно було розглядати не лише з точки зору планування, але також з точки зору проектування та будівництва. Проблеми ідентифікація розпочалася одразу після червневої конференції 1996 р. з більш ніж 40 груп, включаючи фірми проектування архітекторів та інженерів, виробники літаків та оператори аеропортів. Аеровокзал – це комплекс будівель, які розташовані в межах аеропорту та призначені для обслуговування пасажирів повітряного транспорту. Обслуговування охоплює продажу, реєстрацію квитків, прийом та видачу багажу, доставку пасажирів безпосередньо до літака, інформаційне обслуговування та ін.
- ItemДизайн інтер’єрів аеропорту Жуляни(Національний авіаційний університет, 2021) Тарасюк, Діана Олександрівна; Tarasiuk, DianaАеропорт - комплекс споруд, призначений для прийому, відправлення, базування повітряних суден та обслуговування повітряних перевезень, що має для цих цілей аеродром, аеровокзал (в великих аеропортах нерідко кілька аеровокзалів), один або кілька вантажних терміналів і інші наземні споруди та необхідне обладнання. Існують гідроаеропорти для забезпечення авіаперевезень на гідролітаках. Такі аеропорти не мають злітно-посадкової смуги, - її функцію виконує водна поверхня водойми - річкова, озерна або морська акваторія. Розвиток будівництва аеропортів тісно пов'язаний з розвитком авіаційної галузі в цілому. Не дивлячись на те, що авіація вважається порівняио молодою галуззю промисловості, функціонування аеропортів є одним з найстрімкіших прогресивніших і цікавіших напрямів сучасності, особливо з точки зору архітектуриих і дизайнерських рішеиь булівель аеропорту. Сучасний аеропорт - це не просто останнє слово архітектури, а її футуристичний жанр, який передбачає тенденції розвитку урбаністики в майбутньому. Перельоти зробили світ маленьким і компактним, глобалізація крокує по планеті семимильними кроками, тому важливість аеропорту переоцінити неможливо. Всього в світі їх налічується близько 49 тисяч, і тільки п'ять країн не мають своїх повітряних воріт - це Андорра, Сан-Марино, Ватикан, Монако і Ліхтенштейн. Перед архітекторами і дизайнерами сьогодні стоїть дуже важлива і складна задача — пошук нових архітектурно-художніх засобів і прийомів їх застосування при формуванні інтер’єрів аеропортів з метою створити оригінальне, неповторне, таке, що запам’ятовується, рішення. Фізично аеровокзал являє собою сукупність приміщень (зали очікування, кафе, допоміжні, комунікаційні, технічні приміщення) в яких дуже щільно приділяється увага транзитним зонам та зонам довготривалого очікування. Аеропорт – це не що інше, як “візитна картка” країни, де щоденно проходить величезна кількість пасажирів, тому аеропорти повинні вражати і надихати. Ця ідея мовою архітектури виглядає як звернення до головних (часто банальних і гіпертрофованих) символів і традицій країни - той же Фостер зробив аеропорт в Пекіні в формі дракона. Крім того, зодчі надихаються більш абстрактними символами, - такими, як, наприклад, небо, хмари, горизонт, - і будують скляні куби. Це порушило суспільну дискусію про те, що всі аеропорти однакові в своїй стерильній білизні, незручності і тривожності. Дискомфорт пасажирів і складність роботи архітекторів посилили підвищені вимоги до безпеки (архітектор повинен враховувати всілякі рамки металошукачів, спостережні пункти, які неминуче порушують цілісність простору і роблять його не таким вже надихаючим для пасажирів).