Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки by Subject "aesthetic education"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemОсобливості дизайну інтер'єрів закладу позашкільної освіти(Національний авіаційний університет, 2021) Шепелюк, Христина Сергіївна; Shepeliuk, KhrystynaМистецтво – це процес або підсумок вираження внутрішнього стану людини або особливостей оточуючого світу в художньому образі. Результат творчого розвитку спрямований на зацікавлення не лише автора, а й оточуючих шляхом отримання позитивних емоцій. Виховання грамотних, освічених і талановитих дітей, опираючись на вивчення культурної спадщини великих митців та основ мистецької освіти є актуальним шляхом естетичного виховання народу. Заняття музикою, малюванням, танцями чи театральною майстерністю розвивають емоційність, почуття ритму, допомагають заспокоїтись та відволіктись від стресів та негативного впливу навколишнього світу. Гра на музичному інструменті розвиває координацію і дрібну моторику рук, що позитивно відображається на роботі мозку, збільшує рівень кмітливості дитини та розвиває пам’ять. Спів позитивно впливає на діяльність дихального апарату, зменшуючи кількість простудних захворювань. Заняття хореографією допомагають зміцнити м'язи спини, розвинути правильну поставу, яка псується в умовах здобуття освіти в звичайній школі, розвинути гнучкість та оздоровлюють організм в цілому. Найголовнішим завданням школи мистецтв є виховання грамотних, освічених і талановитих учнів, опираючись на вивчення культурної спадщини великих митців та основ мистецької освіти. Позашкільний заклад слугує своєрідним порталом, через який діти потрапляють у світ прекрасного. Перебуваючи в школі, юні митці навчаються естетиці сприйняття світу, що в результаті призводить до створення шедеврів. Заняття музикою, малюванням, танцями чи театральною майстерністю розвивають емоційність, почуття ритму, допомагають заспокоїтись та відволіктись від стресів та негативного впливу навколишнього світу. Гра на музичному інструменті розвиває координацію і дрібну моторику рук, що позитивно відображається на роботі мозку, збільшує рівень кмітливості дитини та розвиває пам’ять. Спів позитивно впливає на діяльність дихального апарату, зменшуючи кількість простудних захворювань. Заняття хореографією допомагають зміцнити м'язи спини, розвинути правильну поставу, яка псується в умовах здобуття освіти в звичайній школі, розвинути гнучкість та оздоровлюють організм в цілому. На ранніх роках розвитку особистість потребує естетичного виховання та розкриття талантів. Відсутність творчого розвитку в будь-яких його проявах може призвести до відчуття нереалізованості та емоційної неповноцінності в майбутньому житті. Тому в сучасних умовах гостро постає питання необхідності організації простору закладів позашкільної освіти з зосередженістю на мистецькому розвитку дітей. Проектування школи мистецтв має бути одним з найважливіших завдань для будь-якої розвиненої держави. Адже саме в цих закладах закладається культурний і ментальний рівень підростаючого покоління.